Blog e-commerce - eCommerceCafe.pl

Baza wiedzy

Hosting – co to jest i jakie są rodzaje?

Hosting – domena to nie wszystko Dla wielu właścicieli stron internetowych i sklepów online pojęcie, jakim jest hosting jest dość tajemnicze. Osoby, które nie są związane z informatyką rzadko kiedy wiedzą, co dokładnie zwrot ten oznacza. Jeśli należysz do tego grona, to ten artykuł jest dla Ciebie. Przybliżę w nim ten tajemniczy termin i odpowiem […]

Czytaj dalej

Facebook Pixel – czym jest i jak działa?

Prowadzisz stronę na Facebooku swojej firmy? Może zajmujesz się prowadzeniem stron na portalu dla swoich klientów? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco to prawdopodobnie prowadzisz także kampanie Facebook Ads, a to oznacza, że ten artykuł jest skierowany do Ciebie. Mimo wielu starań kampanie nie przynoszą oczekiwanych efektów, a reklamy nie trafiają do docelowych odbiorców, na których najbardziej zależy […]

Czytaj dalej

Kody EAN [Kod kreskowy] – co to jest i jak uzyskać kod

Co to jest kod EAN i co oznacza kod kreskowy Kod EAN dla osób niezwiązanych ze sprzedażą może brzmieć nieco tajemniczo. Choć tak naprawdę każdy z nas spotyka się z kodami EAN niemal codziennie, to większość nawet nie zwraca na nie uwagi. Na samym początku warto jednak dowiedzieć się, czym tak naprawdę jest kod EAN. Najczęściej spotykaną formą […]

Czytaj dalej

e-commerce – czym jest i jak działa?

Co to jest e-commerce Popularność sklepów internetowych na całym świecie rośnie każdego dnia. Wszyscy przeglądamy oferty w sieci, porównujemy ceny, analizujemy podane informacje o produkcje, a na końcu wybieramy najlepszą dla siebie propozycję. Proces kupna i sprzedaży produktów, a także usług w Internecie nazywamy e-commerce. Jest to po prostu handel elektroniczny, który odbywa się nie tylko na […]

Czytaj dalej

Landing Page – co to jest i jak go stworzyć?

Co to jest Landing Page i jak działa? Landing Page w wolnym tłumaczeniu to strona lądowania. Innymi słowy jest to strona docelowa, na którą przekierowany jest użytkownik po kliknięciu w link. Landing Page może być stroną produktową lub usługową. To szansa na zwiększenie sprzedaży i liczby zapytań. Landing Page pozwala użytkownikowi na dotarcie do miejsca, które go […]

Czytaj dalej

Co to jest Newsletter i co powinieneś wiedzieć?

Co to jest newsletter? Pragniesz zbudować bazę klientów, dzięki której sprawniej i szybciej będziesz mógł się z nimi komunikować? Zależy Ci na tym, aby docierać do nich i zostać zapamiętanym? Jednym ze sposobów, jakie ułatwi Ci to zadanie jest newsletter. Co to jest? Newsletter to rodzaj mailingu wysyłanego do stałych klientów, w celu informowania ich […]

Czytaj dalej

Obsługa klienta

Doświadczenie klienta z daną firmą zaczyna się już na etape jego obsługi. To, w jaki sposób będą dobierać Cię Twoi klienci w dużej mierze zależy właśnie od obsługi klienta. To już nie jest taki sam dział, jaki był w przeszłości. Dawniej wystarczyło odpowiedzieć na wiadomość klienta lub po prostu odebrać telefon, aby dać klientowi to, […]

Czytaj dalej

Słowa kluczowe do sklepu internetowego

Zakładasz sklep internetowy?  Masz zapał, pomysł i chęci do działania? Fantastycznie! Zapewne głowę zaprząta Ci wiele spraw, formy wysyłek, gospodarka magazynowa produktami etc. W całym tym zamieszaniu nie zapomnij o SEO – pozycjonowanie sklepów internetowych to  proces wymagający czasu, więc o aspekty związane z SEO warto zadbać już na początku. Jak? Przede wszystkim chodzi o […]

Czytaj dalej

Landing Page – co to jest?

Landing page to inaczej strona docelowa konkretnej usługi lub kampanii, na którą kierujemy odbiorcę w celu zwiększenia konwersji. Stworzenie landing page służy temu, by użytkownik podjął konkretne działania np. w formie wysłania formularza kontaktowego, zapisu do newslettera, czy zakupu usługi lub produktu. Stronę docelową możemy   stworzyć chcąc promować konkretną usługę przez określony czas. Możemy ją również […]

Czytaj dalej

Recykling treści – wykorzystaj materiał który już masz

Po początkowym zapale i napadzie weny twórczej, niektórzy mogą tymczasowo uznać temat za wyczerpany i stanąć przed zagadnieniem: skąd brać pomysły na treści? Wszak warto dobry content dostarczać odbiorcom systematycznie. Co więcej, tworzenie treści to zajęcie bardzo czasochłonne – pomysł, research, właściwa oprawa. Jest pewien sposób, aby radzić sobie w momentach chronicznego niedoczasu i wyczerpania […]

Czytaj dalej

Jak napisać mail do Klienta?

Obecnie w biznesie nie chodzi o sam produkt, czy usługę. Cóż, konkurencji jest mnóstwo, jak nie Twoja firma, to inna. Decyzja zakupowa często zapada na podstawie sumy wrażeń jakie klient odniósł zwiedzając Twoją stronę internetową(w tym bardzo ważną zakładkę “O nas!”), obserwując jak się prezentujesz w social media, czy w trakcie interakcji z Tobą czy […]

Czytaj dalej

Skąd brać pomysły na tematy na bloga? Poznaj 5 sposobów

Gdy mowa o prowadzeniu bloga, jest pewno zagadnienie przed którym stanie zarówno blogowy debiutant, jak i stary wyjadacz mający na swoim koncie setki stworzonych tekstów. Mianowicie, skąd brać tematy na wpisy blogowe? W dzisiejszym wpisie przygotowaliśmy 5 sprawdzonych propozycji na to skąd warto czerpać inspiracje. Tematy na bloga – o czym pisze konkurencja? Nie zawsze […]

Czytaj dalej