Blog e-commerce - eCommerceCafe.pl

Baza wiedzyCopywriting

e-commerce – czym jest i jak działa?

Co to jest e-commerce Popularność sklepów internetowych na całym świecie rośnie każdego dnia. Wszyscy przeglądamy oferty w sieci, porównujemy ceny, analizujemy podane informacje o produkcje, a na końcu wybieramy najlepszą dla siebie propozycję. Proces kupna i sprzedaży produktów, a także usług w Internecie nazywamy e-commerce. Jest to po prostu handel elektroniczny, który odbywa się nie tylko na […]

Czytaj dalej

Recykling treści – wykorzystaj materiał który już masz

Po początkowym zapale i napadzie weny twórczej, niektórzy mogą tymczasowo uznać temat za wyczerpany i stanąć przed zagadnieniem: skąd brać pomysły na treści? Wszak warto dobry content dostarczać odbiorcom systematycznie. Co więcej, tworzenie treści to zajęcie bardzo czasochłonne – pomysł, research, właściwa oprawa. Jest pewien sposób, aby radzić sobie w momentach chronicznego niedoczasu i wyczerpania […]

Czytaj dalej

Jak napisać mail do Klienta?

Obecnie w biznesie nie chodzi o sam produkt, czy usługę. Cóż, konkurencji jest mnóstwo, jak nie Twoja firma, to inna. Decyzja zakupowa często zapada na podstawie sumy wrażeń jakie klient odniósł zwiedzając Twoją stronę internetową(w tym bardzo ważną zakładkę “O nas!”), obserwując jak się prezentujesz w social media, czy w trakcie interakcji z Tobą czy […]

Czytaj dalej

Skąd brać pomysły na tematy na bloga? Poznaj 5 sposobów

Gdy mowa o prowadzeniu bloga, jest pewno zagadnienie przed którym stanie zarówno blogowy debiutant, jak i stary wyjadacz mający na swoim koncie setki stworzonych tekstów. Mianowicie, skąd brać tematy na wpisy blogowe? W dzisiejszym wpisie przygotowaliśmy 5 sprawdzonych propozycji na to skąd warto czerpać inspiracje. Tematy na bloga – o czym pisze konkurencja? Nie zawsze […]

Czytaj dalej

Webwriting – co to jest?

Ledwo człowiek zaznajomił się z tym co oznacza SEO copywriting, a już wjechało kolejne pojęcie: webwriting. O co chodzi? Webwriting to sposób formowania treści w taki sposób, aby dostosować je do panujących trendów w Internecie. Mało kto czyta artykuły od deski do deski! W natłoku informacji raczej skanujemy wzrokiem tekst, aby wyłowić co w nim najcenniejszego lub przekonać […]

Czytaj dalej

Opisy produktów w sklepie internetowym – dlaczego są tak ważne?

Jak powinien wyglądać idealny opis produktu do sklepu internetowego? Gdyby świat był czarno biały, moglibyśmy przepis na opis produktu przedstawić następująco: skondensowane zalety produktu – opisuj konkretnie, szkicuj zalety ale nie lej wody. dostosowany do odbiorcy (buyer persona z grupy docelowej), słowa kluczowe, żeby opis przysłużył się SEO witryny No dobrze, przepis już mamy, ale to […]

Czytaj dalej

Copywriting seo – jak pisać teksty SEO?

SEO copywriting – co to jest? Copywriting SEO polega na tworzeniu wartościowych treści na blogi, strony i sklepy internetowe, które będą przyjazne zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwarki Google. W ten sposób nie tylko zachęcą odbiorców do pozostania na witrynie, ale poprawią również jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. To właśnie teksty pisane zgodnie z zasadami SEO odpowiadają […]

Czytaj dalej

Jak pisać opisy produktów?

Opis produktu do sklepu internetowego? Jak się do niego zabrać? I po co, skoro można go skopiować ze strony producenta? Sęk w tym, że NIE można – o tym wkrótce poniżej. Prawidłowe przygotowanie opisu w sklepie internetowym to odpowiedzialne zadanie. W sklepie stacjonarnym, wątpliwości rozwieje kompetentny sprzedawca, lub zaznajomisz się z produktem sam. W sklepie […]

Czytaj dalej

Jak napisać streszczenie?

Być może postawiono Cię przed wyzwaniem, które myślami każe Ci się wrócić do lat spędzonych w szkolnych ławie, a mianowicie: masz napisać streszczenie. Tylko wtedy, to Ty posiłkowałeś się streszczeniami, a nie byłeś ich autorem. Najczęściej chodzi o książki, może być to również streszczenie dotyczące jakiegoś wydarzenia. W takim razie jak napisać streszczenie? Co to […]

Czytaj dalej

Jak zostać copywriterem?

Pisanie, to jedna z Twoich supermocy, a przynajmniej coś co idzie Ci gładko i chcąc się rozwijać w tym kierunku poszukujesz informacji na temat tego jak zostać copywriterem? Warto zdać sobie sprawę, że copywriting to nie tylko pisanie tekstów.  To zawód wymagający ogromnej kreatywności, jak również znajomości trendów w marketingu. Wiedza z psychologii również będzie przydatna. […]

Czytaj dalej

Pisanie tekstów na zlecenie – czy to łatwa praca?

Pisanie tekstów to domena copywritera. Zawód ten bywa niedoceniany, ponieważ wielu osobom wydaje się, że nie jest to ambitne zadanie. Nic bardziej mylnego. Copywriting to obszerna dziedzina, wymagająca nie tylko kreatywności czy umiejętności pisania chwytliwych tekstów. Bardzo istotne jest również robienie skutecznego researchu, czy znajomość zasad jakimi rządzi się SEO Pisanie tekstów jako praca Siedzi […]

Czytaj dalej

Narzędzia dla copywriterów

Pisanie tekstów nie zawsze jest łatwe. Artykuł musi być skonstruowany tak, aby był ciekawy dla czytelnika, dostarczał jakiejś wartości. Dla wielu stron istotne jest również aby był zoptymalizowany pod kątem SEO. Na szczęście narzędzia dla copywriterów to nie tylko ołówek, kartka i klawiatura. Istnieje wiele narzędzi pomocnych w pracy nad tworzeniem pisemnego contentu. Od aplikacji pomagających wyszukać […]

Czytaj dalej