Blog e-commerce - eCommerceCafe.pl

Obsługa klienta

Facebook Pixel – czym jest i jak działa?

Prowadzisz stronę na Facebooku swojej firmy? Może zajmujesz się prowadzeniem stron na portalu dla swoich klientów? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco to prawdopodobnie prowadzisz także kampanie Facebook Ads, a to oznacza, że ten artykuł jest skierowany do Ciebie. Mimo wielu starań kampanie nie przynoszą oczekiwanych efektów, a reklamy nie trafiają do docelowych odbiorców, na których najbardziej zależy […]

e-commerce – czym jest i jak działa?

Co to jest e-commerce Popularność sklepów internetowych na całym świecie rośnie każdego dnia. Wszyscy przeglądamy oferty w sieci, porównujemy ceny, analizujemy podane informacje o produkcje, a na końcu wybieramy najlepszą dla siebie propozycję. Proces kupna i sprzedaży produktów, a także usług w Internecie nazywamy e-commerce. Jest to po prostu handel elektroniczny, który odbywa się nie tylko na […]

Landing Page – co to jest i jak go stworzyć?

Co to jest Landing Page i jak działa? Landing Page w wolnym tłumaczeniu to strona lądowania. Innymi słowy jest to strona docelowa, na którą przekierowany jest użytkownik po kliknięciu w link. Landing Page może być stroną produktową lub usługową. To szansa na zwiększenie sprzedaży i liczby zapytań. Landing Page pozwala użytkownikowi na dotarcie do miejsca, które go […]

Co to jest Newsletter i co powinieneś wiedzieć?

Co to jest newsletter? Pragniesz zbudować bazę klientów, dzięki której sprawniej i szybciej będziesz mógł się z nimi komunikować? Zależy Ci na tym, aby docierać do nich i zostać zapamiętanym? Jednym ze sposobów, jakie ułatwi Ci to zadanie jest newsletter. Co to jest? Newsletter to rodzaj mailingu wysyłanego do stałych klientów, w celu informowania ich […]

Obsługa klienta

Doświadczenie klienta z daną firmą zaczyna się już na etape jego obsługi. To, w jaki sposób będą dobierać Cię Twoi klienci w dużej mierze zależy właśnie od obsługi klienta. To już nie jest taki sam dział, jaki był w przeszłości. Dawniej wystarczyło odpowiedzieć na wiadomość klienta lub po prostu odebrać telefon, aby dać klientowi to, […]

Landing Page – co to jest?

Landing page to inaczej strona docelowa konkretnej usługi lub kampanii, na którą kierujemy odbiorcę w celu zwiększenia konwersji. Stworzenie landing page służy temu, by użytkownik podjął konkretne działania np. w formie wysłania formularza kontaktowego, zapisu do newslettera, czy zakupu usługi lub produktu. Stronę docelową możemy   stworzyć chcąc promować konkretną usługę przez określony czas. Możemy ją również […]

Jak napisać mail do Klienta?

Obecnie w biznesie nie chodzi o sam produkt, czy usługę. Cóż, konkurencji jest mnóstwo, jak nie Twoja firma, to inna. Decyzja zakupowa często zapada na podstawie sumy wrażeń jakie klient odniósł zwiedzając Twoją stronę internetową(w tym bardzo ważną zakładkę “O nas!”), obserwując jak się prezentujesz w social media, czy w trakcie interakcji z Tobą czy […]

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?

Firma bez negatywa, jest jak żołnierz bez karabinu! 😉 Niestety, życie jest życiem, ludzie są różni, niedociągnięcia się zdarzają – bywa, że negatywna opinia wleci i odciśnie piętno na nieskazitelnym profilu firmy. Co wtedy? Wbrew pozorom, jest to świetna okazja do tego aby zaprezentować się jako profesjonalna,rzetelna firma. Niestety szkolenia SEO czy inne wartościowe szkolenia […]

SALESmanago – Marketing automation

Świat nigdy nie cechował się banalną konstrukcją. Obecnie w epoce wszechobecnego braku czasu można powiedzieć, że skomplikował się jeszcze bardziej. Branże ecommerce, jak i marketing internetowy nieustannie się zmieniają, rozwijają. Działając w tym biznesie trzeba mieć baczenie na to, że kto nie nadąża, ten zostaje w tyle. W internecie jest miejsce dla wszystkich, ale w obliczu potężnej, prężnie […]