Blog e-commerce - eCommerceCafe.pl

Prezenty firmowe jako forma marketingu i budowy relacji z klientami

Artykuł sponsorowany przez serwis ePrezenty.pl

Prezenty firmowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję marki. Święta lub jubileusze to świetne okazje do tego, by wręczyć klientom drobne upominki z logiem marki. Jakie są zalety takich działań marketingowych i co wręczyć, by wywołać zamierzony efekt? Zgłębiliśmy temat i chętnie zdradzimy Ci przepis na sukces w tej kwestii!

Prezenty firmowe – dlaczego warto?

Specjaliści od marketingu wiedzą, że prezenty firmowe to ważny element dbania o wizerunek marki. Obdarowany dobrze przemyślanym upominkiem klient z pewnością odbierze to jako miły gest, a to z kolei pomaga budować długotrwałe relacje i zachęca do ponownego skorzystania z usług firmy. Kolejnym ważnym aspektem jest dobra reklama. Podarunek ozdobiony logiem ma duże szanse zwiększyć poziom świadomości marki wśród otoczenia naszego klienta. Za świetne rozwiązanie uważa się postawienie na praktyczne prezenty firmowe. Przykładem może być klasyczny kubek z nadrukiem. Jeśli obdarowana osoba będzie korzystać z danego produktu, nazwa marki oraz logo zostaną w jej pamięci na dłużej. 

Firmowe prezenty dla klientów – zbuduj relację!

Zastanawiasz się, jakie prezenty firmowe będą strzałem w dziesiątkę? Mamy cenną podpowiedź. Wejdź na ePrezenty.pl. To internetowy sklep z upominkami z możliwością personalizacji. Klikając odpowiednią kategorię, znajdziesz liczne prezenty biznesowe. Należy pamiętać o tym, by podarunki pasowały do specyfiki marki. W przeciwnym wypadku mogą być odebrane jako nieszczere. Spraw, by klient czuł się wyróżniony. Starannie zapakowany prezent z logo marki pozwoli jej pokazać się od dobrej strony i pomoże budować więź. Jedni decydują się na ekskluzywne zestawy, inni symboliczne gadżety. Późną jesienią lub zimą doskonale sprawdzi się kubek termiczny z nadrukiem. Niezależnie od tego, na co się zdecydujesz, pamiętaj, że nawet drobny upominek może pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. 

Prezent firmowy – jaki powinien być?

Jak już wspomnieliśmy, prezenty firmowe powinny pasować do wizerunku firmy. Chodzi nie tylko o branżę, ale także o barwę produktu. Zalecamy postawić na produkty w firmowych kolorach. Koniecznym elementem jest natomiast logo, umieszczone bezpośrednio na produkcie. Jeśli znajdzie się jedynie na opakowaniu, będzie to niestety ulotna forma promocji. Klient po pozbyciu się pudełka szybko zapomni, która dokładnie firma potraktowała go w wyjątkowy sposób. Zwróć również uwagę na jakość podarunku. Niedociągnięcia w tym aspekcie mogą przynieść rezultat odwrotny do zamierzonego. Co zatem podarować? Dobrym rozwiązaniem są uniwersalne produkty. Kalendarz z nadrukiem sprawdzi się zarówno jako prezent dla pracownika, jak i klienta. Tego typu gadżety zawsze wywołują uśmiech na twarzy obdarowanej osoby. Wiele marek decyduje się na to, by ozdobić prezenty firmowe personalizacją. Wiemy, że nie zawsze jest taka możliwość, lecz zdecydowanie warto wyróżnić w ten sposób najważniejszych klientów. 

Prezenty dla pracowników – co wybrać?

Ozdobione logiem prezenty firmowe dla klientów bez wątpienia pomagają zadbać o PR zewnętrzny. Pamiętaj także, jak ważne są dobre relacje z pracownikami. Święta i inne ważne okazje to świetny moment, by ich docenić, wręczając oryginalny prezent firmowy. Zestaw naturalnych miodów w pudełku z pewnością osłodzi im pracę. Podarunek starannie zapakowany w ekologiczne pudełko i przewiązany jutowym sznurkiem z bilecikiem pozwoli pokazać firmę jako świadomą i odpowiedzialną, co nie ujdzie uwadze obdarowanych. Wierzymy, że informacje zawarte w tekście posłużą jako cenne wskazówki w szukaniu pomysłów na prezenty firmowe dla klientów i pracowników. Wejdź na ePrezenty.pl i za jednym kliknięciem zrób niespodziankę, która poprawi wizerunek Twojej firmy!