Blog e-commerce - eCommerceCafe.pl

Rozszerzenia SEO Chrome

W codziennej pracy nad SEO i pozycjonowaniem stron warto korzystać z dodatków oraz wtyczek do przeglądarek. Dzięki nim optymalizowanie stron www jest nie tylko łatwiejsze, ale i szybsze. Przeglądarek jest trochę, natomiast od lat króluje Chrome więc skupiam się własnie na dodatkach do tej przeglądarki. Jakie to wszystko jest proste! Kiedyś trzeba było mieć szklaną kulę, dzisiaj wystarczą odpowiednie dodatki do Chrome’a!

Ciekawe dodatki SEO do Chrome – złota 7ka

Jaki dodatek do Chrome sobie sprawić aby SEO nabrało rumieńców, a praca rozpędu i skuteczności? Poniżej nasze typy!

  • SEO META in 1 CLICK – jest to bardzo funkcjonalny dodatek do szybkiego sprawdzenia Title i nagłówków, przekierowań kanonicznych na stronie
  • Lighthouse – rozszerzenie od Google służące do podstawowej analizy SEO strony. Zaserwuje konkretne informacje o wydajności serwisu, dostępności dla użytkowników, dopasowaniu do wymagań przeglądarki.
  • Google PageSpeed Chrome Extension – prędkość ładowania się strony to także ważny czynnik rankujący. Dzięki temu dodatkowi sprawdzisz jak szybko dana strona ładuje się na mobile’u a jak na desktopie.
  • User-Agent Switcher for Google Chrome – dzięki temu rozszerzeniu można sprawdzić punkt widzenia botów na stronę którą się zajmujesz.
  • Check My Links – niedziałające linki to zło, jeżeli chodzi o pozycjonowannie. Ten dodatek zajmie się analizą strony pod kątem niedziałających linków
  • Character Count – służy do sprawdzania liczby znaków na stronie. Można zaznaczyć fragment treści do policzenia – bardzo fajne narzędzie!
  • Page Analytics – jeżeli siedzisz w analityce internetowej to właśnie wtyczka dla Ciebie. Pokazuje jak klienci zachowują się na stronie – w co klikają, a co pomijają. W czasie rzeczywistym rozszerzenie pokaże dane z Google Analytics: m.in średni czas na spędzony na stronie oraz  współczynnik odrzuceń.

Dodatek do Chrome – dbaj o aktualizacje

Twórcy wtyczek dbają o nie! Ulepszają je, zmieniają, eliminują błędy.Dlatego co jakiś czas warto wejść do sekcji w przeglądarce, gdzie znajdują się informacje o wszystkich rozszerzeniach i sprawdzić. Być może któryś z dodatków wymaga aktualizacji. Stosować warto aby pozycjonowanie ( w tym pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie sklepów) nabrało rumieńców.

Redakcja

Redakcja serwisu eCommerceCafe.pl


Inne artykuły

Transkrypcja podcastów, dlaczego warto to robić?

Podcasty to fantastyczna forma przekazywania wiedzy. Ujęte w odcinki, filmiki w wersji audio-lub audio-video zyskują rzesze odbiorców. Tylko jak zdobyć więcej odbiorców skoro jeżeli chodzi o nagrania a SEO występuje jeden zasadniczy i poważny problem? Transykrpcja podcastów – co to jest i po co Ci to? I co ma do tego pozycjonowanie stron? Podcasty vs […]

Jak zwiększyć widoczność małej firmy w Internecie?

Masz swój biznes?.  Może nieduży, ale się kreci, raz lepiej raz gorzej. Wkładasz w to serce,  kilkaset kilo swojego czasu, obficie doprawiasz nerwami oraz składkami ZUS. Postawiłeś nawet stronę i/lub sklep internetowy- i dobrze! Wszak to już nie te czasy kiedy wchodziło się do internetu. Obecnie człowiek w internecie żyje i pracuje, a tylko czasami […]

Czy prowadzenie bloga firmowego ma wpływ na pozycjonowanie strony?

„Content is king” – pewnie nie raz słyszałeś/aś to stwierdzenie. Content marketing już od dłuższego czasu króluje w internecie, a Google jasno daje do zrozumienia, że wartościowe treści są pozytywnie odbierane przez boty wyszukiwarki. Treści na stronie wypełnione merytoryką, odpowiednio zoptymalizowane pod kątem seo mają ogromny wpływ na pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwania. Bogaty […]